Η ιδέα της σειράς των τεσσάρων αφισών στηρίζεται σε ένα από τα βασικά στοιχεία του σινεμά και της εικόνας: την έννοια του κάδρου.
Το κινηματογραφικό κάδρο είναι το πεδίο δράσης του ενορχηστρωτή των πλάνων, του σκηνοθέτη, ο οποίος χρησιμοποιεί το κάδρο για να πλάσει τις εικόνες, τα πλάνα της ταινίας που οραματίστηκε. Το κάδρο είναι μέρος της πραγματικότητας και βάση-φόντο του σινεμά μυθοπλασίας. Μέσα του τεκταίνονται και τεκμαίρονται «πράματα και θάματα».
Κάθε κινηματογραφικό κάδρο και κάθε πλάνο «είναι ουσιαστικά ένα καλλιτεχνικό προϊόν διαφορετικό από την αντικειμενική πραγματικότητα» [Rudolf Arnheim].
Οι φωτογραφίες είναι παρμένες από την ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης (Θερμαϊκός, δυτικές συνοικίες, ταράτσες στο κέντρο, προβλήτα στην Αρετσού). Έχουν, δε, το φως και την ατμόσφαιρα του φεστιβαλικού Νοεμβρίου.
Μπάμπης Παπαδόπουλος, αφίσεςΜπάμπης Παπαδόπουλος2015 | Κατηγορία Αφίσα
Μουσικό Χωριό 2015ArTree2015 | Κατηγορία Αφίσα
Μουσικό Χωριό 2014ArTree2014 | Κατηγορία Αφίσα
Μουσικό Χωριό 2013ArTree2013 | Κατηγορία Αφίσα
Ένα βήμα μπροστάPan Entertainment2013 | Κατηγορία Αφίσα
Μουσικό Χωριό 2012ArTree2012 | Κατηγορία Αφίσα
Χριστούγεννα στο ΜέγαροΜέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης2012 | Κατηγορία Εντυπα, Αφίσα
Μουσικό Χωριό 2011ArTree2011 | Κατηγορία Αφίσα
Αφίσα για τη Θεσσαλονίκη, για τα 20 χρόνια του περιοδικού ParallaxiΠεριοδικό Parallaxi2010 | Κατηγορία Αφίσα
Μουσικό Χωριό 2010ArTree2010 | Κατηγορία ΑφίσαΈπαινος, κατηγορία Πρόγραμμα Πολιτιστικού Γεγονότος, Ελληνικά Βραβεία Γραφιστικής και Εικονογράφησης, 2011
Η ιδέα της σειράς των τεσσάρων αφισών στηρίζεται σε ένα από τα βασικά στοιχεία του σινεμά και της εικόνας: την έννοια του κάδρου.
Το κινηματογραφικό κάδρο είναι το πεδίο δράσης του ενορχηστρωτή των πλάνων, του σκηνοθέτη, ο οποίος χρησιμοποιεί το κάδρο για να πλάσει τις εικόνες, τα πλάνα της ταινίας που οραματίστηκε. Το κάδρο είναι μέρος της πραγματικότητας και βάση-φόντο του σινεμά μυθοπλασίας. Μέσα του τεκταίνονται και τεκμαίρονται «πράματα και θάματα».
Κάθε κινηματογραφικό κάδρο και κάθε πλάνο «είναι ουσιαστικά ένα καλλιτεχνικό προϊόν διαφορετικό από την αντικειμενική πραγματικότητα» [Rudolf Arnheim].
Οι φωτογραφίες είναι παρμένες από την ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης (Θερμαϊκός, δυτικές συνοικίες, ταράτσες στο κέντρο, προβλήτα στην Αρετσού). Έχουν, δε, το φως και την ατμόσφαιρα του φεστιβαλικού Νοεμβρίου.