58o Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
2017 | Κατηγορία Αφίσα
Αλλες εργασίες στην κατηγορία Αφίσα
Αφίσα για τη Θεσσαλονίκη, για τα 20 χρόνια του περιοδικού Parallaxi
Περιοδικό Parallaxi
2010 | Κατηγορία Αφίσα
Μουσικό Χωριό 2010
ArTree
2010 | Κατηγορία Αφίσα
Έπαινος, κατηγορία Πρόγραμμα Πολιτιστικού Γεγονότος, Ελληνικά Βραβεία Γραφιστικής και Εικονογράφησης, 2011
49o Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
2008 | Κατηγορία Οπτική ταυτότητα, Αφίσα
Μωρά στη Φωτιά, 1987-2005
Baby Records, Lazy Dog Records, Ano Kato Records
2005 | Κατηγορία Αφίσα, CD
43ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
2002 | Κατηγορία Αφίσα
2o Bραβείο, Ελληνικά Βραβεία Γραφιστικής & Εικονογράφησης, 2003
posters
Η ιδέα της σειράς των τεσσάρων αφισών στηρίζεται σε ένα από τα βασικά στοιχεία του σινεμά και της εικόνας: την έννοια του κάδρου.
Το κινηματογραφικό κάδρο είναι το πεδίο δράσης του ενορχηστρωτή των πλάνων, του σκηνοθέτη, ο οποίος χρησιμοποιεί το κάδρο για να πλάσει τις εικόνες, τα πλάνα της ταινίας που οραματίστηκε. Το κάδρο είναι μέρος της πραγματικότητας και βάση-φόντο του σινεμά μυθοπλασίας. Μέσα του τεκταίνονται και τεκμαίρονται «πράματα και θάματα».
Κάθε κινηματογραφικό κάδρο και κάθε πλάνο «είναι ουσιαστικά ένα καλλιτεχνικό προϊόν διαφορετικό από την αντικειμενική πραγματικότητα» [Rudolf Arnheim].
Οι φωτογραφίες είναι παρμένες από την ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης (Θερμαϊκός, δυτικές συνοικίες, ταράτσες στο κέντρο, προβλήτα στην Αρετσού). Έχουν, δε, το φως και την ατμόσφαιρα του φεστιβαλικού Νοεμβρίου.